Monday, March 3, 2014

ESP : Energizing Soy Protein (#1 BEST SELLER)


PROMO ESP DATANG LAGI!!!!

Ada apa yang istimewa dengan ESP Shaklee sehinggakan semua peminat tegar ESP sangat mendambakannya?

Jika anda adalah salah seseorang yang amat mementingkan KECANTIKAN, KESIHATAN dan ingin KEKAL BERTENAGA sepanjang hari, ESP Shaklee adalah jawapan yang anda cari-cari selama ini.
Ini kerana ESP SHAKLEE ADALAH HOT SELLING / BEST SELLER/ POPULAR PRODUCT/ HIGH ON DEMAND dalam banyak-banyak produk Shaklee!

Apa itu Energizing Soy Protein atau  ESP?
Ia adalah protein soya yang berkualiti tinggi. Didatangkan dalam bentuk satu canister dan berbentuk serbuk. ESP boleh dibancuh dengan minuman kegemaran anda seperti milo, horlick, susu atau buah yang dikisar bersama. ESP digalakkan dibancuh dengan air sejuk atau suam demi memelihara protein supaya tidak termusnah pada suhu yang tinggi.



Siapa yang tidak boleh mengambil ESP? Siapa yang boleh mengambil ESP?
Hanya individu yang mempunyai masalah buah pinggang dan kesukaran memproses protein sahaja yang tidak digalakkan.
·                     Untuk wanita yang sedang pregnant macam saya sekarang : ESP kuatkan rahim kita dan bantu pembentukan otot bayi. Protein kan bagus untuk tumbesaran.
·                     Untuk wanita yang menyusu anak : ESP membantu memekatkan susu ibu. Bila kita cukup protein, means kita cukup tenaga. Susu pun berkhasiat & berkualiti.
·                     Untuk sesiapa yang nak stabilkan hormon : ESP mengandungi kacang soya, yang kaya dengan isoflavone, ia bantu memulihkan hormon wanita. Keluarkan darah kotor dan gantikan protein yang diperlukan.
·                     Untuk sesiapa yang mahu kurus : ESP buat kita rasa kenyang. Nafsu nak makan pun berkurang.
·                     Untuk individu yang selalu sibuk dan nak cepat: penyediaan yang mudah sesuai untuk individu yang tak sempat nak breakfast dan ia mengenyangkan.
·                     Untuk sesiapa yang ingin kekal sihat : ESP menguatkan system imun tubuh dan pelengkap nutrient dalam badan kita, membantu mengurangkan risiko kanser dan mempertingkatkan tahap kolestrol yang baik dalam badan.
·                     Untuk sesiapa yang nak cantik : ESP buat kulit kita anjal, gebu, nampak lebih cerah dan berseri untuk tatapan si dia yang tersayang. Bila dah cantik, tak perlu la nak tepek makeup tebal-tebal kan. Natural beauty gitu!
·                     Untuk sesiapa yang bercadang untuk puasa : ESP membekalkan tenaga berpanjangan, jadi walaupun berpuasa kita tak berasa lemah.
Pendek kata, ESP sesuai untuk semua lapisan..!

Apa rasa ESP sebenarnya?
ESP Shaklee berperisa mild soya. Sekiranya anda tidak gemar akan rasa asli soya ini bolehlah mencuba pelbagai resepi ESP.

Satu canister ESP boleh tahan berapa lama?
Dengan pengambilan 2 sudu sehari, boleh tahan sehingga 2 bulan.

Berapa harga satu canister ESP?
Harga EM: RM150
Harga WM: RM155


Anda berminat? 
Mahu mencuba?
Mahukan ESP dengan harga promo?? 
Sila hubungi saya.. 



Your Trusted SID,
Call/SMS/Whatsapp : 019-656 0908
FB Page: iHealthCube
Pengedar / Agen Shaklee Area: Bandar Saujana Putra, Putra Heights, Putrajaya, Cyberjaya, Bandar Putra Permai/Equine
Penghantaran melalui pos ke seluruh Malaysia termasuk Sabah & Sarawak

No comments:

Post a Comment